Brev:
Børn og LCHF
26. december 2015
Alder:
3 år, 6 mdr.
Børn og LCHF
Hej Helen.
Som så mange andre har min kæreste og jeg et nytårsfortsæt, der hedder at vi gerne vil tabe de overflødige kilo. Det kræver bl.a. en omlægning af vores kost. Vi vil gerne lever efter en LCHF diæt. ( low carb high fat) dvs uden diverse stivelse såsom kartofler, ris, pasta, brød osv.
Men hvad med vores datter på 3,5 år. Vil hun få det hun har brug for i kost der er fattig på stivelse? Hun vil selvfølgelig stadig få rugbrød med i børnehaven osv. Så det vil særligt være aftensmaden der handler om.
Hvad har du af anbefalinger?
Hilsen